Конгрес-хол

Про конференц-залу

У залі створені ідеальні умови для проведення найрізноманітніших заходів: конгресів, самітів, конференцій, симпозіумів, шоу, звітно-виборних зборів, зібрань акціонерів.

Фіксоване розташування крісел, підлога з нахилом, стаціонарна сцена, стаціонарний екран, трибуна, велике фойє для регістрації гостей – усе необхідне для проведення офіційних заходів та урочистостей.
Універсальність - головна перевага. Приміщення легко трансформується з конференц-зали на кінозалу.

Характеристики зали

  • площа зали 782 м2
  • кількість місць 477
  • доступ до Інтернет, Wi-Fi
  • висота стелі 6.3 м
  • сцена: 18 м x 6 м
  • площа фойє 188 м2
  • система кондиціонування
  • система синхронного перекладу

Оренда конференц-зали:

Катерина Оранська

Начальник відділу забезпечення та проведення заходів

Teл.: +38 (044) 278 84 90

Moб.: +38 (050) 465 33 68

E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.


Наталія Зубова

Начальник управління організації та проведення заходів

Teл.: +38 (044) 278 33 39

Moб.: +38 (050) 465 33 79

E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

У конгрес-холі регулярно проходять міжнародні та всеукраїнські конференції та з'їзди. У залі змонтована стаціонарна система підсилення звуку та синхронного професійного перекладу на 8 мов (Bosch), 480 бездротових гарнітур.

Новітня кіноапаратура Barco, екран 10 м х 4 м, простора сцена, потужне освітлювальне та звукове обладнання, VIP-кімната для підготовки лекторів, офіс для організаторів – все це створює ідеальні умови для проведення будь-якого заходу.

Електромережа Українського Дому забезпечує можливість підключення додаткового обладнання, потужністю до 50 кВт, з будь-якої точки приміщення.

У просторому фойє зазвичай відбуваються реєстрації відвідувачів, організовуються різноманітні експозиції, проходять урочисті церемонії відкриття та фуршети. Кімнати для переговорів, розташовані поруч з конгрес-холом, дозволяють організувати секційну роботу у рамках значних, великих заходів.