X Міжнародна конференція Українського форуму благодійників «Атлас благозмін»

 

22 лютого 2018 року з 9.00 до 19.00 в Українському домі відбудеться Х Міжнародна конференція Українського форуму благодійників.

Це найочікуваніша подія у сфері благодійності та соціальних ініціатив. Масштаби заходу щороку зростають у геометричній прогресії: як наслідок, у 2016 році конференція зібрала понад 200 учасників, а у 2017 – понад 400. Уже традиційно захід об’єднує найуспішніших практиків філантропії та експертів третього сектору з різних країн світу.

Мета конференції: проаналізувати ефективність впливу благодійного сектору на реформи, що відбуваються в Україні, а також розробити дорожню карту благозмін та інструменти їх реалізації, які потрібні для розбудови успішної та процвітаючої держави.

Програма конференції включає три секції:

  1. 1. Панельні дискусії (обговорення заданої теми між 2-4 експертами, тривалість – 1,5 години).
  2. У рамках цього формату пропонується розглянути наступні теми:
  • • медична реформа, причини необхідності її проведення та роль благодійного сектору в реформуванні системи охорони здоров’я в Україні;
  • • стан і перспективи розвитку соціальної сфери в Україні, чому благодійні організації виконують обов’язки держави, шляхи налагодження ефективної співпраці між секторами;
  • • IT-технології в організації громадянського суспільства (ОГС): вітчизняний і міжнародний досвід;
  • • стратегія сталого розвитку України, проблеми та шляхи досягнення Цілей сталого розвитку, роль і місце благодійного сектору в реалізації глобальної програми та як мотивувати ключових гравців до міжсекторального партнерства.
  1. 2. Воркшопи та майстер-класи за участю успішних і досвідчених тренерів (курс підвищення кваліфікації з певної теми, тривалість від 60 до 90 хвилин кожний).
  2. Учасники зможуть відвідати:
  3. • тренінг з лідерства та управління проектами;
  4. • воркшопи про використання IT-технологій, які підвищують ОГС; нетворкінг для НГО; механізми соціального партнерства, а також про ресурси, де можна підвищити свої Digital skills.
  5. 3. Лабораторію соціального підприємництва
  6. Спікери та учасники цієї секції зможуть обмінятися досвідом та обговорити міжнародні і вітчизняні тренди з метою популяризації соціального підприємництва в Україні та його впливу на благозміни в українському суспільстві. Протягом дня відбудеться дискусія за участі латвійських експертів щодо законодавчого забезпечення соціального підприємництва в Україні. Також випускники Міжнародної школи соціальних підприємців SELab захистять свої бізнес-моделі.


SELab є спільною ініціативою Chasopys Creative Family та Українського форуму благодійників, що реалізується в рамках міжнародного проекту SEEEP – Social Entrepreneurship Experience Exchange Project за підтримки Swedish Institute.

Саме тому захід буде корисним та цікавим насамперед для:

  • • засновників, керівників та співробітників благодійних та громадських організацій;
  • • соціальних підприємців;
  • • представників бізнесу, які займаються або планують займатися благодійністю;
  • • представників влади;
  • • ініціативних груп населення;
  • • мас-медіа.


У конференції візьмуть участь міжнародні експерти, зокрема:

  • • Ніколас Мурігу (Швеція), співзасновник KalmarCo-workingspace (Швеція);
  • • Діана Лапкіс (Латвія), директор та співзасновниця Міжнародного акселератора соціального підприємництва New Door;


Свою участь у конференції в якості спікерів та експертів також підтвердили представники наступних благодійних фондів, бізнес-компаній та державних установ:
МБФ «КАРІТАС України», Всеукраїнська благодійна організація «Всеукраїнська мережа людей, що живуть з ВІЛ/СНІД», ГО «Garage Gang», Українська біржа благодійності, Фонд Олени Пінчук, БФ «Таблеточки», DevRain Solutions, TechSoup, Chasopys Creative Family, SELab, Центр «Розвиток корпоративної соціальної відповідальності», ПРООН в Україні.

Якщо твоє життєве кредо «зміни світ на краще» і ти неодмінно прагнеш знати все про розвиток благодійності в Україні та світі – Х щорічна Міжнародна конференція Українського форуму благодійників чекає саме на тебе!

Участь у конференції передбачає реєстраційний внесок, який складає 400 грн (внесок покриває харчування учасника, кава-паузу, участь у вечірньому неформальному спілкуванні та роздаткові матеріали).

РЕЄСТРУЙТЕСЯ за посиланням http://events.ufb.org.ua. Не пропустіть, адже кількість місць обмежена.

Інформацію про спікерів та детальну програму заходів відслідковуйте на сайті конференції: http://events.ufb.org.ua або на ФБ: https://www.facebook.com/UkrForumBlag/.

За додатковою інформацією пишіть на електронну пошту: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.



Вхід для людей з обмеженими можливостями:

Графік роботи:

22 лютого

з 9.00 до 19.00