Про нас

УКРАЇНСЬКИЙ ДІМ. ПЕРЕЗАВАНТАЖЕННЯ

       

КОНЦЕПЦІЯ ДІЯЛЬНОСТІ

Оновлення Українського дому – cтворення сучасного і дієвого національного центру, який слугує суспільству, об’єднує, представляє кращий національний продукт, досягнення, ідеї та ініціативи, спрямовані в майбутнє.

Український дім має стати відкритим міждисциплінарним простором взаємодії та концентрації ідей, візіонерських рішень та ініціатив, представляти їх широким аудиторіям, сприяти налагодженню діалогу та подоланню культурних дистанцій.

Інституція працюватиме над ідеєю створення унікального для України кластера, де співпрацюють лідери культурних, креативних, ІТ, бізнесових, наукових галузей.


МЕТА

- Об’єднання
- Синергія та концентрація творчого потенціалу
- Презентація нових продуктів та інновацій, наближення їх до споживача
- Матеріалізація та освітлення нових ідей і активностей
- Зосередження пасіонарного креативного класу
- Розвиток діалогу та партнерства, професіональних спільнот, влади, широких аудиторій
- Створення координаційного центру в галузі культурних та креативних індустрій
- Залучення молоді до творчості та навчання, стимулювання креативності


ІНСТИТУЦІЙНІ ЦІННОСТІ ТА ПРИНЦИПИ

- Широке партнерство та залучення
- Відкритість та прозорість
- Міждисциплінарність
- Взаємодія та стимулювання розвитку
- Соціальна відповідальність
- Увага до потреб суспільства
- Доступність для широких аудиторій
- Соціальна відповідальність
- Дотримання загально гуманістичних цінностей


АУДИТОРІЯ

- Професійні спільноти
- Громадський сектор
- Широке коло споживачів нового культурного, освітнього, інноваційного національного продукту


ОСНОВНІ ФУНКЦІЇ


1. ПРЕЗЕНТАЦІЯ, ОСВІТА

Інституція представляє розгалужену програму подій для широкої аудиторії – презентації нових культурних продуктів та інновацій, висвітлення творчих та наукових досягнень, соціальних ініціатив, освітні та інші суспільно важливі події, зустрічі, які приваблюють як професійну аудиторію, так і широку публіку.

Інституція виступає ініціатором заходів, що стимулюють розвиток тих або інших сфер – виставок, фестивалів, конкурсних програм тощо.

Інституція реалізовує регіональні та міжнародні проекти.

Важливою є актуалізація та сучасні форми представлення спадщини. А також – представлення успіхів та досягнень української молоді.


2. ДІАЛОГ, КОМУНІКАЦІЯ

Інституція ініціює та модерує міждисциплінарні діалоги.

Інституція модерує діалог креативного класу та влади – цикл обговорень питань розвитку того або іншого сектору креативних індустрій.

Інституція створює умови для синергії та сталої комунікації учасників культурного простору.

Даний формат дозволяє запровадити принцип відкритих стосунків, сформувати дружнє середовище, сприятиме вирішенню гострих питань та розвитку.


3.КООРДИНАЦІЯ

Інституція координує міжрегіональний обмін проектами.

Можливим є створення єдиного координаційно-консультативного центру – у просторі можуть базуватися, співпрацювати та надавати необхідні консультації:
- провідні інституції, компанії, громадські та благодійні організації країни в галузі культурних і креативних індустрій;
- офіси організаційних комітетів з підготовки національних та міжнародних фестивалів, виставок.

Концентрація даних організацій та компаній забезпечує комунікаційний зв’язок між ними, синергію і прискорення творчих процесів.


ФОРМАТ ДІЯЛЬНОСТІ

Діяльність здійснюється за програмним принципом:
- започаткування та реалізація міждисциплінарних програм, які об’єднують, стимулюють взаємодію, наближують культурний продукт до споживача; 
- налагодження програм міжгалузевого обміну напрацюваннями та досвідом; 
- впровадження робочих інструментів з суміжних сфер.

Програми включають:
- презентації, діалогові форми, освітні події, виставки та фестивалі; 
- координацію міждисциплінарних проектів та винесення їх на загальнонаціональний рівень.

До реалізації програм залучаються партнери, які розділяють інституційні цінності та принципи.


ПОБУДОВА ПРОСТОРУ

Принцип створення простору подібний до моделі кластеру, де більша частина простору та продуктів орієнтована на відвідувачів, який забезпечує сталу ефективну комунікацію між креативною індустрією та споживачами, зміцнює міждисциплінарний діалог, підтримує національні інновації та їх конкурентоспроможність.

Багатошаровий простір будівлі передбачає різні рівні комунікації – верхні поверхи можуть стати зосередженням професійного середовища, ніжні – більш відкритими публічними просторами.

У просторі функціонують:
- Виставкові простори
- Кіноконцертний зал
- Камерні музичні зали
- Лекційні зали
- Бібліотека
- Студії, майстерні, резиденції
- Простори для зустрічей та переговорів
- Простір гостинності та комерційний простір (кафе, крамнички сувенірів, книг)

Концентрація даних заходів підсилюватиме інтерес відвідувачів до різних сфер діяльності.


ВИДИ ДІЯЛЬНОСТІ

- Візуальне мистецтво
- Аудіовізуальне мистецтво
- Аудіальне мистецтво
- Сценічне та перформативне мистецтво
- Архітектура
- Дизайн
- Література та видавнича справа
- Філософія
- Культурна спадщина
- IT
- Наука, інновації
- Соціальні ініціативи
- Креативне підприємництво


НАЙБЛИЖЧІ ПЛАНИ

1. Формування проектів програм діяльності
2. Обговорення даних проектів з експертними групами
3. Доопрацювання програм з урахуванням думки фахівців


АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ТА СПОСОБИ ВИРІШЕННЯ

Госпрозрахункова система функціонування ➖ Підтримка бізнесу. Бюджетні асигнування

Необхідність утримання приміщення ➖ Впровадження програми партнерської підтримки

Терміновість ремонтних робіт ➖ Розробка плану реконструкції та його виконання

Енергоємність приміщення ➖ Пошук рішень досягнення енергоефективності. Відкритий конкурс ідей

Складування фондів Музею історії міста Києва в приміщенні Українського дому (15 років) ➖ Об’єднання зусиль задля активізації та вирішення питання пошуку відповідного приміщення. Підготовка спільної резолюції та спрямування відповідним органам влади


Запрошуємо вас до співробітництва та старту нового етапу життєдіяльності Національного центру «Український дім»

Послуги конгрес-центра з організації та проведення виставкових та конференц заходів

Відділ проведення заходів надасть всебічну підтримку у плануванні та проведенні будь-якої події. Наші фахівці потурбуються про такі необхідні для успішного проведення заходу деталі, як то: дизайн експозиції, зовнішнє оформлення майданчиків, створення виставкових стендів, підбір тимчасового персоналу, оренда додаткового обладнання, організація фуршетів та кава-брейків.

  • Конференц-зали

    Конференц-зали

    Український дім - ідеальне місце для проведення міжнародних так національних конгресів, конференцій, форцмів, семінарів та інших заходів. До ваших послуг оснащені сучасним конференц-обладнанням зали, які дозволяють проводити як невеликі ділові зустрічі, так і масштабні конференції.

    Детальніше
  • Виставкові зали

    Виставкові зали

    Український дім - унікальний презентаційно-виставковий комплекс, який не має аналогів в Україні. Просторі виставкові зали, холи і велика відкрита площа дозволяють безперешкодно проводити декілька заходів одночасно.

    Детальніше
  • Концертна зала

    Концертна зала

    Концертна зала Українського дому дозволяє проводити на найвищому рівні будь-які заходи: конференції, презентації, з'їзди, прес-конференції та семінари Чудова акустика, новітня кіноапаратура, потужне освітлювальне та звукове обладнання підсилюють враження від шоу-програм і офіційних заходів.

    Детальніше
  • Маштабні події

    Маштабні події

    Український дім понад двадцять років працює на ринку виставково-конгресних та MICE послуг. Робота за новими технологіями із застосуванням сучасних маркетингових стратегій дозволяє щорічно успішно реалізовувати великі міжгалузеві та мережеві проекти, виводити на український ринок світові виставкові бренди.

    Детальніше
  • Послуги з забудови площ

    Послуги з забудови площ

    Український дім пропонує організаторам послуги з забудови площ, використовуючи власне виставкове обладнання.

  • Розміщення реклами

    Розміщення реклами

    Міжнародний конгресс-центр готовий співпрацювати з різнопрофільними компаніями з розміщення реклами. Пропонуємо площі у центрі Києва для розміщення різноманітних друкованих рекламних матеріалів на спеціально обладнаних стендах.

  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
  6. 6